ECS k7s5a
Fra : Leif Pedersen

Dato : 15-09-02 21:48

Hej
Jeg købet dette bundkort og en AMD Duron 1200.
Jeg har så nu købt en Seageta 40Gb Harddisk i Bilka på tilbud, Men efter at
have inst. Win 2000 kom problemerne. Scanneren kunne tiltider ikke
findes/installeres, win. meddelte at div. filer var beskadiet. Tiltider stod
den og ventede på svar.
Så inden for de 14 dage tilbageleverede jeg disken og købte hos Bilkas
nabo(Data City) en Maxtor 40 GB.
Og endnu har der ikke været nogle problemer, alt kører bare perfekt.
Er der nogen der har erfaring med om Seageta hardisk og ECS bundkortet ikke
kan arbejde sammen, eller har det været en def. disk.
Jeg har nemlig på mit gamle bundkort(ASUS p5a)
haft de samme fejl på en Fijutsi 6.4 GB harddisk, men alt kørte perfekt når
der kom en disk på af andet mærke.

Hilsen

leif-pedersen@mail1.stofanet.dk

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 16-09-02 08:59

> [...]
> Jeg har nemlig på mit gamle bundkort(ASUS p5a)
> haft de samme fejl på en Fijutsi 6.4 GB harddisk, men alt kørte perfekt

Det lyder bare som en defekt disk.

mvh Frank

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-09-02 15:28

Frank K. Jensen wrote:

> Det lyder bare som en defekt disk.
>
> mvh Frank

Ja min Barracuda IV 60 gb, virker fint på dette bundkort (også med win2k)
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Danish Bacon

Dato : 16-09-02 22:00

Bruger ligenu nu en Baracuda 60 Gb på samme bundkort uden problemer.

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg