TV-Out på Geforce
Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-09-02 21:34

Hejsa.

Jeg sidder her med et SCART til S-Video kabel, men det er ikke det samme
stik på som det der sidder på mit grafikkort. Stikket på kablet er magen
til et PS2-stik, bare med færre ben. Stikket på grafikkortet har samme
diameter, men placeringen af benene er anderledes, og der er mange
flere. Er der nogen der ved, om man kan få en omformer, eller skal jeg
bare købe et andet kabel? Hvad med Brinck Elektronik, har de sådan
noget? Hvad hedder den type stik, der sidder på grafikkortet?

Tak

Mvh Sune

Fra : Steffen Haandbaek

Dato : 16-09-02 08:37

Du kan købe en omformer i fona, merlin eller et andet sted, så en koster
ikke ret meget, måske 100 kr eller sådan noget

/steffen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-09-02 10:35

Steffen Haandbaek wrote:
> Du kan købe en omformer i fona, merlin eller et andet sted, så en
> koster ikke ret meget, måske 100 kr eller sådan noget
>
> /steffen

Tak for tippet Steffen

-Sune