Ny hest
Fra : Maja Veronica Nielse~

Dato : 15-09-02 20:43

Hej alle jer!!

Nu er jeg kommet i et dilemma.
Jeg har fået tilbud på en skide god oldenborgervallak som kan komme langt,
og min egen hest kan desværre ikke komme ret meget længere en der hvor hun
er nu. Så jeg vil høre om i syntes det var en god ide at jeg solgte min
egen, og købte den ande. For jeg vil gerne længere i ridningen, men
alligevel det er meget svært for mig at sælge min hest, selvom jeg kun har
haft den i et år.

Hjælp mig. Er virkelig lost i øjeblikket.......

Fra : Pernille Hjorth

Dato : 16-09-02 12:13

Hej Maja

Det er et stort dilemma du er kommet i. Hvis det var mig, ville jeg sætte
mig ned og tænke tingene godt igennem! Hvad er det du vil med fremtiden! Er
den det værd, hvis du sælger din hest!?! Jeg har selv været i din
situation. Jeg havde denne pragtfulde vallak, men det viste sig at han var
klaustrofobisk når han kom ind i et ridehus. Efter megen eftertænksomhed,
blev han afleveret tilbage til sælger, og jeg fik en anden! Det var det
bedste for mig og hesten. Jeg har nu fået den dejligste lille
oldenborgerhoppe, og det går rigtig godt! Selvfølgelig har jeg ikke glemt
min første hest, men livet går videre og jeg ved at han har det godt. (
Holder kontakt med hans nye ejer)
Dette er bare en lille god historie, og jeg håber at du vælger rigtigt! Før
du sælger kan du jo tjekke den eventuelle nye ejer ud, og sørge for at den
får et godt hjem! Så har du gjort hvad du kan, og der er manger gerne vil
behandle den godt!!!!!!!!!

Held og lykke

Hilsen Pernille

Fra : Maja Veronica Nielse~

Dato : 16-09-02 20:26

Hej Pernille!!
Tak for det gode svar. der er allerede to mulige købere, og jeg kender dem,
efter som jeg snakker med nogle af deres nærmeste venner. Jeg ved min hest
vil få det godt begge steder. Men jeg skal lige se hvordan den vil får det,
og hvordan de vil behandle den, og om´den vil komme på fold osv.
Den ene af de tøser der er mulige kommer her i weekenden, hun er nemlig fra
støvring og skal besøge en af mine veninder og så skal hun deltage i et
stævne. Så nu må hun se om det er noget for hende. Jeg vil meget gerne have
den anden, for jeg vil gerne videre med min ridning. Men jeg vil heller ikke
forjage mig. Min første hest skal selvfølgelig have et godt hjem.

Venlig Hilsen Maja