response.write
Fra : NAS

Dato : 22-02-01 09:55

Hej
hvordan kan jeg bruge response.write til at undskrive et session f.eks.
<%=(session("ID"))%>
er det sådan??det virker ikke for mig, eller skal jeg skrive det anderledes.
TAk

Fra : Lars Bargmann

Dato : 22-02-01 10:36

Response.write session("ID")
....skulle virke....

Fra : Ghashûl

Dato : 22-02-01 14:22

On Thu, 22 Feb 2001 09:54:34 +0100, "NAS" <nhiasy@stofanet.dk> wrote:

> [...]
><%=(session("ID"))%>
>er det sådan??det virker ikke for mig, eller skal jeg skrive det anderledes.

<%=Session("ID")%> eller
<%
Response.Write Session("ID")
%>

Burde gøre det. Prøv at lave en test side for at se om det ikke bare
er fordi værdien aldrig er blevet sat.

<%
Session("Test") = "Dette er en test af sessions"
Response.Write Session("Test")
%>

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629