Thoroughbred på Soltek SL-75DRV4??
Fra : SH

Dato : 15-09-02 16:45

Hej..

Jeg har et af ovenstående bundkort og overvejer at opgradere til en AMD XP
2200+ (Thoroughbred).. Jeg har været inde på Soltek's hjemmeside for at
finde ud af om bundkortet kunne "klare" en af ovenstående CPU'er og har
fundet frem til følgende...

Q: Which Soltek mainboard support AMD Athlon XP 2200+ (Thoroughbred)
CPU

A: So far, SL-75DRV5 and SL-75KAV support Athlon XP 2200+
(Thoroughbred)
CPU, and the SL-75DRV4 of PCB version later than P4 supports the
Athlon XP
2200+ (Thoroughbred) . Please dugrade the BIOS to the latest
version to support
the Thoroughbred CPU.

Er der nogen der kan forklare dette på normalt dansk, da jeg ikke rigtig
forstår hvad der står...???

På forhånd tak

SH

Fra : Cinnober

Dato : 15-09-02 17:57

SH <XX@X.XX> skrev i news:3d84aac8$0$35467$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> [...]
> version to support
> the Thoroughbred CPU.
>

> Er der nogen der kan forklare dette på normalt dansk, da jeg ikke rigtig

Der står, såvidt jeg kan oversætte,at SL-75DRV5 og SL-75KAV understøtter
Athlon XP 2200+
(Thoroughbred) og at SL-75DRV4 skal være efter version P4 (type står på
bundkort et eller andet sted), desuden skal du opgradere til den NYESTE BIOS
(mener at dit bundkorts type skal være fra F1 og opefter).
Mit eget er et F5 og ca. 1½ år gammelst så hvis du har købt det
fornyeligt,så har du sikkert et mage til med evt. den nyeste Bios.

Så kort fortalt, så kan du køre med den cpu med nyeste bios.

Fra : Cinnober

Dato : 16-09-02 14:59

> [...]
> (Thoroughbred) og at SL-75DRV4 skal være efter version P4 (type står på
> bundkort et eller andet sted), desuden skal du opgradere til den NYESTE

Den nedenstående skal du glemme.Jeg havde ikke set at det var et SL75-DRV4
du havde,men troede at det var et SL75-KAV.Undskyld mange gange hvis du er
forvirret :-/