Sikke en dejlig NG!!
Fra : signe sørensen

Dato : 15-09-02 16:04

Hejsa Allesammen.

Nu har jeg langt om længe bestemt mig for at jeg vil have nogle rigtige
kattevenner, som ikke synes jeg tåbelig fordi jeg betragter mine to
dejlige "børn", som rigtige børn :)

Jeg blev utrolig glad da jeg så jeres indlæg om huskatte til udstilling.

Jeg var i Ribe for at kigge om søndagen, og så ikke en eneste huskat
desværre. Vi har snakket en del om at tage vores enge med til udstilling
engang, det kunne være sjovt at prøve.

Er der nogen af jer der kommer fra Esbjerg eller omegn???

Det var alt for denne gang, jeg vender frygtelig tilbage.

Kram og katteknus fra Signe Sørensen

Fra : Elwarth

Dato : 15-09-02 16:01

> Hejsa Allesammen.

Hej Signe, og velkommen til

> Jeg var i Ribe for at kigge om søndagen, og så ikke en eneste huskat
> desværre. Vi har snakket en del om at tage vores enge med til udstilling
> engang, det kunne være sjovt at prøve.

Det kan jeg ikke forstå. Der var da nogle stykker i kataloget. Og jeg så i
hvert fald én, nemlig den, der var på scenen som Bedste Huskat. En dejlig
sort/hvid kat.

> Er der nogen af jer der kommer fra Esbjerg eller omegn???

Desværre, jeg er fra Jelling ved Vejle.

Venligst
Dorthe

Fra : Inger Kaya

Dato : 15-09-02 16:35

<klip>
Er der nogen af jer der kommer fra Esbjerg eller omegn???
<klip>

Jeg kommer ikk direkte fra Esbjerg men ca. 50 km nordpå...

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Jette

Dato : 15-09-02 16:37

Hej Signe

Velkommen til gruppen...

> Er der nogen af jer der kommer fra Esbjerg eller omegn???

Hvis du opretter dig som bruger på vores websted, får du adgang til
"Katistikken", hvor du bl.a. kan se hvor alle misserne bor

> Det var alt for denne gang, jeg vender frygtelig tilbage.

Det glæder vi os til, hi!

Mvh. Jette

Fra : Eva

Dato : 15-09-02 16:36

signe sørensen <kandispigen@sajbar.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d84a1696ba23@dk-fritid-dyr-kat.dk...
Hejsa Allesammen.

Hej Signe!
Velkommen til.

Nu har jeg langt om længe bestemt mig for at jeg vil have nogle rigtige
kattevenner, som ikke synes jeg tåbelig fordi jeg betragter mine to
dejlige "børn", som rigtige børn :)

Mine 2 er da også mine "børn",
At andre så syntes vi er tåbelige, jamen det er jo synd for dem ikke!

[...]

Jeg var i Ribe om lørdagen for at kigge lidt, så det med huskattene ved jeg
desværre ikke noget om, men syntes du ikke det var spændende med alle de
dejlige "børn"?

Er der nogen af jer der kommer fra Esbjerg eller omegn???

Jeps. Jeg bor i Esbjerg centrum. Hvad med dig?

Det var alt for denne gang, jeg vender frygtelig tilbage.

Det glæder jeg mig til

Kram og katteknus fra Signe Sørensen

Hilsener og potedask fra Eva, sacha og Tjalfe

Fra : signe sørensen

Dato : 15-09-02 17:26

Hej Eva.

Også tak til dig.

Jeg bor i frodesgade, mellem sjællandsgade og rundkørslen.

Så det kan jo ikke være så langt fra dig :)

Jo, de kære børn var da dejlige.

Men vi undrede os meget over en ting: Da der var udstilling i Esbjerg, havde
vi mange forskellige katte ude og kæle med. Dette oplevede vi slet ikke i
Ribe, og det var underligt, end ikke ved dem som havde killinger til salg,
kan være der er andre som også har undret sig over dette...Og kan måske
fortælle om der har været en grund til det :)

Hilsen Signe

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-09-02 17:44

In article <3d84b47a$0$7387$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, signe
sørensen <kandispigen@sajbar.dk> wrote:

> [...]
> kan være der er andre som også har undret sig over dette...Og kan måske
> fortælle om der har været en grund til det :)

Nu er jeg hverken opdrætter eller udstiller
Men hvis du tænker på at mange opdrættere helst ser at man "ikke
piller" tror jeg godt jeg ved hvorfor. Sådan en massesammenstimlen af
katte er - hvis man er uheldig - et "godt" sted at få noget sygdom med
hjem Godt nok bliver kattene chekket af en dyrlæge, men man kan
ikke gardere sig imod at en kat er smittet med noget for så nylig, at
den ikke viser tegn på noget endnu. Og hvis vi publikummer så går fra
den ene kat til den anden og nusser dem alle - kan vi faktisk smitte en
hel stribe uden at vide det Men det er _rigtig_ svært at holde
fingrene for sig selv, indrømmet!
Og i øvrigt - velkommen til! Hvis du søger kattetosser er du gået
rigtigt i byen

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Eva

Dato : 15-09-02 18:46

Hej Signe
Det med udstilling kan jeg ikke svare på, da besøget i Ribe var den første
udstilling jeg var til, men det er der sikkert mange andre der kan.

Du har ret, vi bor faktisk ret tæt på hinanden.
Jeg bor i Bjarkesgade (overfor sygehuset).

Har lige været inde på din profil. Sikke dejlige "børn" har, men det vil du
jo sikkert give mig ret i

Hilsen Eva
signe sørensen <kandispigen@sajbar.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d84b47a$0$7387$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jette Nielsen

Dato : 15-09-02 17:22

Jeg synes at Signes seneste indlæg landede uden for tråden... så dette
er lige en test for at se om der er fejl i vores online newsreader på
hjemmesiden...

Mvh. Jette

Fra : LAJ

Dato : 15-09-02 17:11

"signe sørensen" <kandispigen@sajbar.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Allesammen.

Hej Signe, velkommen til

> [...]
>
> Jeg var i Ribe for at kigge om søndagen, og så ikke en eneste huskat
> desværre. Vi har snakket en del om at tage vores enge med til udstilling

Vi var også i Ribe søndag for at se huskatte, og blev da lidt skuffet da vi
kun så een.

> Er der nogen af jer der kommer fra Esbjerg eller omegn???

Ja, jeg bor også her i Esbjerg (6700)

> Det var alt for denne gang, jeg vender frygtelig tilbage.
>
> Kram og katteknus fra Signe Sørensen

Hilsen Lerke