Til Nina El Falaki
Fra : Jette

Dato : 15-09-02 13:50

Hej Nina

Jeg har udsendt en email til alle profil-ejere, men tror ikke du har
fået den, da vores emailserver kommer med fejl på din adresse.

Hvis man laver en DNS-søgning hos DK-hostmaster på dit domæne, kommer
den med resultatet "nonexistent" ... og man kan heller ikke komme ind på
din hjemmeside (men det er du jo nok klar over).

Har du en alternativ email jeg kan sende til?

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-09-02 14:02

Japp

feca@ofir.dk eller feca@sid.dk

Det med hjemmesiden er nyt sidst jeg prøvede kunne jeg godt komme ind, tak
for oplysningen.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jette Nielsen

Dato : 15-09-02 14:50

> Japp
>
> feca@ofir.dk eller feca@sid.dk
>
> Det med hjemmesiden er nyt sidst jeg prøvede kunne jeg godt komme ind, tak
> for oplysningen.

Velbekomme

Jeg har sendt til begge adresser for at være sikker på du får den *S*

Mvh. Jette

Fra : Ann K.

Dato : 15-09-02 23:10

Hej Nina.
Kan ikke ringe... kan ikke finde dit nummer
Jan _er_ jo også verdens mest velorganiserede mennesker - der altid ved,
hvor tingene er... *NOT*
Har du fået mine mails sendt privat til dig? Der giver jeg nemlig mit
privat tlf nr...
Ellers så prøv at maile på denne her tsars@os.dk .... måske virker det?
Går det helt galt, så kan du maile på mit arbejde... men så er du altså
nødt til at fortælle det herinde... vi tjekker næsten aldrig vores
mailboks Hmmm finder lige ud af adressen *sss*
Mvh Ann