farve på musemåtte
Fra : NPS

Dato : 14-09-02 23:01

Hvad er den optimale farve på en musemåtte, når man bruger en optisk mus.

MVH

NPS

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 15-09-02 09:25

"NPS" <nps@esenet.dk> wrote in message
> Hvad er den optimale farve på en musemåtte, når man bruger en optisk mus.

Hvid.

/Jean

Fra : NPS

Dato : 15-09-02 10:10

hvordan forklare du så dette.

http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=33&page=1

MVH

NPS

Fra : Sjælland

Dato : 15-09-02 15:08

NPS wrote:
> hvordan forklare du så dette.
>
> http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=33&page=1

Tja.... de er åbenbart meget forkert på den, for min Logitech MouseMan
Optical kører ikke specielt fedt på mørk/sort baggrund, men den spiller
tilgengæld max på lys/hvid baggrund, og det er vist meget generelt for
optiske mus- dog lige med undtagelse af den som MS laver

Se også tidligere tråd d. 13-09-02 kl. 16:21

Fra : Martin S.

Dato : 15-09-02 18:58

"Sjælland" <mitsubishi_acount@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> optiske mus- dog lige med undtagelse af den som MS laver
>
> Se også tidligere tråd d. 13-09-02 kl. 16:21

nå men så se www.steelpad.com eller icemat. De er sorte, og de er optimerede
for gamers.

Fra : Sjælland

Dato : 15-09-02 20:21

Martin S. wrote:

> nå men så se www.steelpad.com eller icemat. De er sorte, og de er
> optimerede for gamers.

Hvad skal jeg se der, de duer IKKE til Logitech MouseMan Optical

Fra : Martin S.

Dato : 15-09-02 21:22

> Hvad skal jeg se der, de duer IKKE til Logitech MouseMan Optical

Selvfølgelig gør de det. Det er kun den nye serie der åbenbart er
inkompatibel. Ikke den gamle. Og Icemat som fås i sort virker helt fint med
logitech.

Fra : Sjælland

Dato : 15-09-02 21:31

Martin S. wrote:

> Selvfølgelig gør de det. Det er kun den nye serie der åbenbart er
> inkompatibel. Ikke den gamle. Og Icemat som fås i sort virker helt
> fint med logitech.

Okay klogesmølf du vinder.......

Har en 1 år gammel logitech og en der fra august, de kan begge 2 IKKE bruges
på mørk/sort baggrund, men det er så åbenbart verdens eneste 2 der ikke kan
på sort

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 15-09-02 22:32

> nå men så se www.steelpad.com eller icemat. De er sorte, og de er
optimerede
> for gamers.

Hahahah hvad ? Optimerede for gamers ? Min mus glider lige så godt på en
gammel skod stof måtte til en 20'er.. Det er bare en gang salgsbavl..

Andreas Jeppesen

Fra : Martin S.

Dato : 17-09-02 15:50

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse

> optimerede
>
> Hahahah hvad ? Optimerede for gamers ? Min mus glider lige så godt på en
> gammel skod stof måtte til en 20'er.. Det er bare en gang salgsbavl..

Åh ja,, undskyld... For seriøse gamers og især til 3D shootem-up ala Quake3
osv.
Ikke for wannabee gamers...
Har du først prøvet en de rigtige pads, så kan du vist godt stikke din
stofmåtte et vist sted hen.
Men selvfølgelig, går man ikke op i det, så kan man da også bare lade være.
Men at antyde det er en påstand, den er helt gal.

Martin S

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 15-09-02 13:01

> hvordan forklare du så dette.
>
> http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=33&page=1
>
> MVH
>
> NPS

Undskyld.
Sort når du bruger den og hvid når du ikke skal bruge den.

/Jean

Fra : b3nny pede

Dato : 15-09-02 11:58

Well det har jop også noget med overflade-teksturen at gøre! Det er nu
engang et faktum at en optisk mus IKKE er glad for glatte overflader, mens
de fleste traditionelle 'mice' fungerer BEDST på en glat overflade!
Derfor er farven i teorien ligegyldig for en optisk mus! Jeg har selv en
mouseman dual optical, og jeg bruger en sort musemåtte af stof! Den fungerer
fantastisk, og min mus hænger aldrig! :)

mvh
/b3nny

Fra : Leony

Dato : 16-09-02 07:30

"NPS" <nps@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> hvordan forklare du så dette.
> http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=33&page=1

Det har sikkert noget med materialet at gøre. Du kan jo heller ikke bruge en
optisk mus på en glasplade.
Min optiske Logitech mus virker bedst på hvid A4 papir.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Omikron

Dato : 18-09-02 00:10

> [...]
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

ha ha ha. Få da en ordentlig mus, MS intelli explorer 3.0 virker sku på alt
oxo den klare Icemat. Logitech ville jeg sku ik engang bruge på mit lokum
deres optik er det værste lort jeg har set i lang tid, burde fandme forbydes
at sælge sådan nogle lorte mus. Det er sku ren bonde-fangeri.
Har mistet alt respekt for logitech :(

mvh
Lasse

Fra : Sjælland

Dato : 18-09-02 00:22

Omikron wrote:

> [...]
> burde fandme forbydes at sælge sådan nogle lorte mus. Det er sku ren
> bonde-fangeri. Har mistet alt respekt for logitech :(

Så er der sku en der har sneget sig til mor & fars computer......... man må
ikke hå de havde noget fornuftigt at sige på et senere tidspunkt, for her
har det sagt *PLONK*

Fra : Leony

Dato : 18-09-02 08:10

"Omikron" <migselvmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
forbydes
> at sælge sådan nogle lorte mus. Det er sku ren bonde-fangeri.

Ellers tak, jeg har en ordentlig mus. Nogle kan lide et mærke andre et
andet, sådan er det bare. Jeg er glad på dine vegne.
Jeg ser ingen ide i at give 200 kr for en fancy glasplade, når min mus
virker lige så godt på et stykke hvidt A4 papir.
Hvordan ved du at Logitech's optik er dårlig, du har jo kun kigget - ikke
prøvet?

> Har mistet alt respekt for logitech :(

Det lyder ikke til at du nogensinde har haft nogen.

Fra : Omikron

Dato : 18-09-02 12:06

> [...]
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Jeg spiller meget CS og har spillet shoot-em up spil lige siden Doom og med
mus lige siden Quake, har altid haft logitech mus og de har oxo været pisse
gode. ATM har jeg min MS intelli Explorer 3.0, en Logitech trådløs optisk
mus og en Logitech trådløs Trackball.

Så jeg har nok en del erfaringer med de forskellige mus og MS er den bedste
jeg har haft.

Og så syntes jeg at i skal stoppe med at "trashe" mig for det er sku min
ærlige mening, er fandme skuffet og meget sur på logitech. Det kommer nok
til udtryk ved en del vrede men oxo lidt ironi det er der for mit sprog er
som det er i den post. Så slap lige HELT af inden i begynder at male fanden
på vægen.

mvh
Lasse