satellit
Fra : RJ

Dato : 08-12-00 12:59

"Europe Online" (www.europeonline.com) tilbyder Internet via satellit mod
forudbetaling af €200 p.a. (ca. kr 125/md). De leverer diverse hard-software
til PC. forventet download hastighed 2Mbs. Kræver parabol rettet mod Astra
på 19,2.
Er der nogen, der har erfaring med denne type opkobling?

Rob Jourdan

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 08-12-00 14:36

Har de en afdeling i Danmark? En email til dem, tak?

Fra : RJ

Dato : 08-12-00 16:25

Fra : RJ

Dato : 08-12-00 17:04

Ups - beklager nybegynderfejlen. Svare skulle have været dette:
Fandt dem på http://www.sat-info.dk, undermenu "satellitlinks - internet via
satellit (Astra).
der ligger mange informationer om den soft- og hardware, de leverer, samt
manual mht opsætning og FAQ's. eneste email jeg har kunne finde er
mailto:info@europeonline.com og dem har jeg kontaktet for at høre om alt er
betalt med de 200 euro om året. altså forbrug gratis som med adsl. Venter på
deres svar. De leverer det de skal, inden 48 timer efter de har modtaget
betalingen.
Håber dette hjælper dig.
Hilsen
Rob

Fra : Ghashûl

Dato : 08-12-00 21:20

On Fri, 8 Dec 2000 17:03:34 +0100, "RJ" <rjourdan@post3.tele.dk>
wrote:

> [...]
>deres svar. De leverer det de skal, inden 48 timer efter de har modtaget

Sidst jeg hørte om dem var satelitten kun 1vejs så upload og
navigering af download foregik med modem eller anden internet
forbindelse og downloads ryger så gennem satellitten. Kan selvfølgelig
have ændret sig.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629 Email: stefan@bruhn.to

Fra : N/A

Dato : 21-12-00 00:01

Fra : N/A

Dato : 21-12-00 00:01

Fra : N/A

Dato : 21-12-00 00:01

Fra : Morten Birkelund

Dato : 21-12-00 00:01

"Mikkel Sander" <coolboy@sexysurfer.dk> wrote in message

Skal du teste hastighed kan http://games.jubii.dk kraftigt anbefales de har
linjer der kan følge med et godt stykke.
----
Morten