Leje af notebook
Fra : Steen F.

Dato : 15-09-02 00:11

Hejsa.

Ved ikke helt hvor dette indlæg skal postes, men jeg er på udkig efter en
notebook jeg kan leje i 2-3 mdr.
Nogen der kender et sted? "DER" og Leasy har vist min. lejeperioder på 1 år.
Jeg ved ikke hvad der sker hvis man stopper med at betale efter blot 2 mdr.

MVH
Steen

Postet i dk.edb.hardware + dk.marked.privat.edb + dk.marked.kommerciel.edb

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-09-02 10:10

On Sun, 15 Sep 2002 01:10:52 +0200,
Steen F. <feedback56@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Jeg ved ikke hvad der sker hvis man stopper med at betale efter blot 2 mdr.

Køn en ny eller brugt, og sælg den igen bagefter. Bærbare holder
priser ret godt.

Fra : Jonas Andreasen

Dato : 15-09-02 23:04

Hvis du har bundet dig for 1 år, og kun betaler i 2 måneder så ender du i
RKI.

Såre simpelt....

/Jonas