Afskrift af gamle gravsten ?
Fra : Familien Kristensen

Dato : 14-09-02 20:50

Nu har vi fået en side hvor det sikkert med tiden vil blive muligt at se
billeder af alle kirker i DK.

Hvis slægtsforskere kan tage fotos af de lokale kirker og sende dem til
Thomas Jørgensen, fik jeg lige en idé:

Er der interesse for at lave afskrifter af gamle gravsten på vores lokale
kirkegårde og så lægge dem ind i en fælles database?

Jeg kunne forestille mig at en database kan ligge under DIS-Danmark.

Er der nogen her der har kendskab til forskere der har afskrift af gamle
gravsten - og ikke kun deres egne aner?

--
Venlig hilsen
Jeannie Kristensen

Fra : Steffi

Dato : 14-09-02 21:31

"Familien Kristensen" <fjernmig.jeannie.kristensen@mail1.stofanet.dk> skrev
i en meddelelse news:am03ua$2a5$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Jeg kunne forestille mig at en database kan ligge under DIS-Danmark.
>
> Er der nogen her der har kendskab til forskere der har afskrift af gamle

Det synes jeg er en virkelig god ide.

mvh lena

Fra : lisewinther

Dato : 15-09-02 07:31

Hej!

Kan jeg få oplyst adressen på siden, hvorpå der med tiden vil blive
vist billeder af alle kirker?

Med venlig hilsen,
Lise Winther Jensen.