Dynamisk IP, website og faste links?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 14-09-02 20:17

Hej!

Jeg har 2 dynamiske IP-adresser herhjemme, og hoster en del filmklip (om min
sport, ikke PR0N for de der undrede sig). Man kan næppe betragte det som
mission-critical. :D

Jeg laver links til filer på diverse debatfora, og skal naturligvis bruge en
fast adresse til det.

Jeg forestiller mig noget med at min server skal have et eller andet lille
klienprogram installeret, som poster IP'en til en eller anden service et
sted, som så stikker mig en adresse og laver noget dns-halløj, så adressen
huhadetersmartdether.smartservice.dk altid stiller om til min IP.

Findes noget sådant, eller er jeg på vildspor og bør finde en anden løsning?

- Klaus

Fra : Henrik Christian Gro~

Dato : 14-09-02 22:29

"Klaus Jensen" <newsreply@icatech.dk> writes:

> [...]
> sted, som så stikker mig en adresse og laver noget dns-halløj, så adressen
> huhadetersmartdether.smartservice.dk altid stiller om til min IP.

www.dyndns.dk

..Henrik

--
"Det er fundamentalt noget humanistisk vås, at der er noget,
der hedder blød matematik."