?? Hjælp - Mysterie under boot.
Fra : MHJ

Dato : 14-09-02 20:58

Hej

Jeg har lagt mine hænder på en Fujitsu (føj, føj) eCt CL466Y6.

Det er en Cely 466 med 256mb PC133 på et ?? bundkort med et Intel 810
chipsæt.

Sangen er at når jeg booter op er alting ganske fint ud - der postes fint
disken (Samsung Spinpoint 8,4 gb) findes CD-Rom ligeledes med efter at der
er updated ESCD - Success så stopper maskinen.

Går jeg ind i bios og luller lidt rundt så hænger den.

Hvad kan det være?

PS. har prøvet at skifte ram, HD, CD-rom, bare-bone, fail-safe m.v. ingen
forskel.

MVH
Morten Jensen

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 14-09-02 22:46

prøv at tage cd-rom drev og sætte på en controler for sig selv......

hvis dette er gjort tjæk så om din master hdd er sat til master eller cable

Den skal stå til master...jeg havede en maskine der havde samme fejl, der
var disken sat til cable og jeg rykkede den til master og vupti..

lars