detektering af flash...
Fra : Mette & Flemming

Dato : 14-09-02 17:51

Hej

Jeg ønsker at lave en side som automatisk checker om brugeren har flash
plugin.

Efter en tur rundt på nettet er jeg blevet mere forvirret end klog....

Så hvordan detekterer man bedst om brugeren har plugin.

Jeg oplever selv at selv om jeg har nyeste plugin siger nogle sider at jeg
ikke har den!!!! mystisk!

På forhånd tak!!!

Flemming

Fra : Bo Dudek

Dato : 15-09-02 07:45

>Jeg ønsker at lave en side som automatisk checker om brugeren har flash
>plugin.
>
>Efter en tur rundt på nettet er jeg blevet mere forvirret end klog....
har du mon checket Macromedia's hjemmeside
www.macromedia.com
??
der står helt sikkert en del - f.eks. hvis du søger efter 'detect':

http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/uber_detection.htm

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk