sygeligt søde billeder
Fra : Pia J

Dato : 14-09-02 14:52

Jeg er sørme kommet til at begå en profil OG et album for mine to nye
misser, som flyttede ind i går...

Plejer de at sove så meget? Eller hærger de bare køkkenet mens jeg er væk?

:Pia

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-09-02 15:58

Hej Pia
Århh nogle små troldeunger, hvor er de dejlige

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jette

Dato : 14-09-02 16:05

"Pia J" skrev:
> Jeg er sørme kommet til at begå en profil OG et album for mine to nye
> misser, som flyttede ind i går...
>
> Plejer de at sove så meget? Eller hærger de bare køkkenet mens jeg er
væk?

Ja, jeg er helt enig i overskriften... det er nogle sygeligt søde
billeder du har fået i din profil Men jeg smeltede absolut da jeg så
billedet af dig selv med det to deeeejlige hunde. Udover katte, elsker
jeg nemlig også hunde, man har desværre ikke hverken tid eller plads til
dem... de kræver jo noget mere end kattene.

Mvh. Jette

Fra : Pia J

Dato : 14-09-02 17:37

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in message

>Udover katte, elsker
> jeg nemlig også hunde, man har desværre ikke hverken tid eller plads til
> dem... de kræver jo noget mere end kattene.

Jo, det gør de, især Max er lidt af et damp barn, og jeg kan tydeligt mærke,
jeg ikke har haft tid til ham før og efter flytningen. I øjeblikket har jeg
7 dyr i huset, hvor jeg har været vant til 2, udover troldungerne og hundene
er der jo staldkatten Suleima (jeg smed lige nogen friske skud op af hende
også) samt 2 heste i pleje 14 dage. Så der bliver ikke lavet ret meget
andet...

:Pia

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 14-09-02 17:34

Hej pia
Sikke da et par dejlige drenge, de ligner jo næsten katten på reklamen for
Whiskas.
Tillykke med dem!
Hilsen Vibeke

Fra : Signe Sørensen

Dato : 16-09-02 09:55

Jeg er vildt misundelig på dig, sikke et par dejlige drenge, de er da
skønne..

Felix er jeg helt vild med, han ligner lige den hankat som vi gerne
ville have Cirkeline parret med :) Han er dog meget meget ung synes
hun :)

Signe og en forelsket Cirkus