Nokia 3510 sælges!
Fra : Helle Nielsen

Dato : 14-09-02 13:36

Splinter ny Nokia 3510 sælges med original emballage, garantibevis/bon.
Den er købt i dag men sælges fordi jeg har fortrudt. Tvivler på forretningen
vil tage den tilbage når jeg har ladt den op.

Den sælges for 1800 kr.
(IKKE simlocked)
/Helle mail@hellenielsen.dk

__________________________________________________________________ Helle
ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-09-02 00:47

Helle Nielsen skrev:

>Splinter ny Nokia 3510 sælges med original emballage, garantibevis/bon.
>Den er købt i dag men sælges fordi jeg har fortrudt. Tvivler på forretningen
>vil tage den tilbage når jeg har ladt den op.

Brug venligst markedsgrupperne til handel.

I dette tilfælde vil gruppen news:dk.marked.privat.telefon.mobil være
den korrekte.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)