Switch der larmer
Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 14-09-02 13:38

Jeg anskaffede mig for et par måneder siden sådan en switch her:

http://www.satech.dk/privat/switches.php?SID=60b1a0be29464fb87efa&ProductID=
14

Problemet er bare at den har sådan en virkelig irriterende højfrekvent
hissende lyd. Er det normalt for sådan en eller er der en fejl i den ?

--
Mvh.
Jean Christophe

Fra : Flare

Dato : 14-09-02 23:49

> Problemet er bare at den har sådan en virkelig irriterende højfrekvent
> hissende lyd. Er det normalt for sådan en eller er der en fejl i den ?

Måske, men min, som dog er af andet mærke, gør nøjagtig det samme. :((

Anders

Fra : b3nny pede

Dato : 15-09-02 12:06

Højst sandsyneligt fordi der i den sidder en såkaldt
Switchmode-strømforsyning, som modulerer spændingsfrekvensen op til et
råddent højt tal (læs: 2khz eller sådan noget), og det kan godt give uønsket
støj!
Evt løsning: skaf længere kabler og flyt switchen :)

mvh
/b3nny