stamtavle / Maine Coon
Fra : Rollike

Dato : 14-09-02 13:09

Hejsa...

Jeg sender lige en kopi af denne mail (det er en mail jeg har sendt til en
anden liste). Jeg håber der er nogen her det kan hjælpe mig med at spore
Cæsars forfædre! *S*

Mange hilsner
Mette

Hejsa....

Jeg ved at der er mange der bruger databasen på denne adresse

http://www.tdb.uu.se/cgi-bin/MCO

Jeg sidder selv lige for tiden og søger helt vildt efter Cæsars forfædre!
*S* og nogle af linierne når da også langt tilbage.

Jeg har lige sendt en kopi til dem af Cæsars stamtavle i håb om at han også
snart vil blive tilføjet databasen.

Nu er det så et jeg vil komme med en lille opfordring *S*

Skulle der være nogen af jer der sidder med stamtavler der ikke er blevet
registreret i databasen endnu så kan i sende en kopi (samt en kopi af
registreringspapirerne) til denne adresse:

Ulrika Olsson
Basna 180
SE 781 95 Borlange
Sweden

eller i kan sende dem til mig privat, så skal jeg sende dem samlet over til
hende! *S*

Mette Frederiksen
Algade 2a, 2.th
9300 Sæby

Jeg er specielt interesseret i stamtavler hvor følgende katte forekommer:

DK Red Line's Amigo
FD LO 68089 MCO d 09 23

DK Udklittens Ragdoll
FD LO 69011 MCO ns 22

Nous Amis Asterix
MCO n

Wimmer Bugatti
MCO n 09 22

CH Narnia Fanta-Frida
MCO w 63

CH Tertzo Dendi Du Midi
MCO fs, 1989/06/13

Men jeg modtager selvfølgelig også gerne kopier af andre stamtavler og
sender med...

Så har i lyst til at hjælpe mig i min søgen efter Cæsars forfædre hører jeg
meget gerne fra jer *S*

På forhånd tak
Mette og Cæsar

--
Nyt Slankehold starter i Frederikshavn i oktober
http://www.valo.dk/slankehold.htm