(Opslag) www.fisketips.dk
Fra : Ole Mose

Dato : 14-09-02 12:04

I dag bringer vi en "spritny" artikel om general Hillingsø´s liv med
lystfiskeriet, familien og arbejdet.
Den tidligere general er et stort menneske, som lærte at fiske som 5 årig og
har videregivet sin viden til sine børn og (indtil for nylig) sit eneste
barnebarn.

Så klik ind på www.fisketips.dk og læs artiklen.

Med venlig hilsen

Ole

www.fisketips.dk - Lystfiskeri er oplevelse

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-09-02 21:07

Ole Mose" <kontaktNOSPAM@fisketips.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> har videregivet sin viden til sine børn og (indtil for nylig) sit eneste

Det virker ikke!!!
Jeg får at vide at man skal være medlem for at læse artiklen, og det vil jeg
ikke.
Kan du ikke lukke op så alle kan læse artikler Ole? Ellers er der jo ikke
meget ved at lave opslag her.

/Alex

Fra : Ole Mose

Dato : 15-09-02 22:15

Du kan uden problemer læse artiklen, hvis du melder/logger dig ind.
Det er helt gratis og du bliver ikke bombarderet med spammail af den grund.
Du skal blot vælge et brugernavn og angive den emailadresse, hvortil dit
kodeord skal sendes.

Med venlig hilsen

Ole

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-09-02 11:58

"Ole Mose" <kontaktNOSPAM@fisketips.dk> wrote in message
> [...]
> Det er helt gratis og du bliver ikke bombarderet med spammail af den
> grund. Du skal blot vælge et brugernavn og angive den emailadresse,

Hvad skal du så bruge email-adressen til?

--
-Jens B.

Fra : Ole Mose

Dato : 16-09-02 13:28

Emailadressen anvendes til udsendelse af kodeordet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-09-02 13:31

> Emailadressen anvendes til udsendelse af kodeordet.

Jamen så må jeg jo prøve én gang mere: Hvorfor er det nødvendigt, at man
overhovedet skal lade sig registrere for at benytte sitet? Hvad bruges
denne registrering til? Hvorfor er den nødvendig, når email-adressen
tilsyneladende kun bruges til at sende et "kodeord" til. Ligger der
mange hemmeligheder, siden kodeord er nødvendigt?

--
-Jens B.

Fra : Ole Mose

Dato : 16-09-02 14:33

> [...]
> tilsyneladende kun bruges til at sende et "kodeord" til. Ligger der
> mange hemmeligheder, siden kodeord er nødvendigt?

Når man er medlem på www.fisketips.dk har man mulighed for at deltage i
debatten. Man kan lave indlæg, ganske som det er muligt på usenet.
Når det er muligt, skal man også vide hvem det er, som laver disse indlæg i
tilfælde af lovovertrædelser (racistiske udtalaleser o.a.). Her er man som
udbyder forpligtigtiget til, at kunne hjælpe i efterforskningsøjemed, med at
udpege de ansvarlige.

Jeg tror og håber aldrig at det bliver aktuelt, men sådan er gældende regler
altså.

Der lægges et stort arbejde i at udarbejde artikler og derfor har jeg valgt,
at såfremt man ønsker at læse dem, skal man være medlem på www.fsketips.dk.
Herved får jeg et indtryk af- og en måling på, i hvilket omfang artiklerne
læses.
Det ville måske være nemmere at forstå, hvis det kostede noget at være
medlem, men sådan er det nu engang ikke.

Nu er det lille opslag efterhånden blevet til noget langt mere omfattende og
ikke særligt on-topic.

Måske man kunne indstille til jer, at træffe jeres egne valg uden i behøver
at involvere hele gruppen i jeres frygt/betlænkeligheder/overvejelser.

I er altid velkomne til at skrive direkte til mig, hvis i har spørgsmål
(Bare fjern NOSPAM fra min EMailadresse.

Med venlig hilsen

Ole Mose

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 16-09-02 21:09

"Ole Mose" <kontaktNOSPAM@fisketips.dk> wrote in message

--- snip ---

> Der lægges et stort arbejde i at udarbejde artikler og derfor har jeg
valgt,
> at såfremt man ønsker at læse dem, skal man være medlem på
www.fsketips.dk.

Derfor kan du sikkert også forstår hvorfor folk ikke gider læse dem, da de
skal afgive personlige oplysninger bare for at se.

> Herved får jeg et indtryk af- og en måling på, i hvilket omfang artiklerne
> læses.

Det er noget pladder. Enhver med en smule web-teknisk viden vil kunne spore
læseaktivitet uden at brugeren er logget ind. Hvis du mailer mig, kan du få
et par scripts der gør lige præcis det.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 16-09-02 21:05

> [...]
og
> har videregivet sin viden til sine børn og (indtil for nylig) sit eneste

Kan du ikke finde et andet sted at hverve medlemmer?

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 16-09-02 21:11

On Mon, 16 Sep 2002 22:05:27 +0200, "Rasmus Hayseed"
<lost_in_denmark@NOSPAM.hotmail.com> wrote:

>Kan du ikke finde et andet sted at hverve medlemmer?

Slap nu af. Han skriver opslag i subject, så kan man jo bare lade være
med at læse det, hvis man ikke er interesseret. Og det er da en seriøs
side (IMHO).

--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 16-09-02 22:47

Nu syntes jeg snart at visse folk i denne NG skal slappe lidt af. Den er
snart ved at være så firkantet at jeg mister noget af lysten til at
abonnere. "vi" er blevet enige om at tillade diverse indlæg under "opslag".
Så mener jeg også man skal respektere det. Der bliver brokket over det
konstant, men folk læser det alligevel. Man får næsten det indtryk at de gør
det, udelukkende for at kunne kommentere det. Jeg er sgu ærlig talt ved at
være træt af alle de kommentarer fra sidelinien. Det er nødvendigt at værne
om gruppens indhold, helt enig - men giv lige folk en chance når de følger
reglerne. Det er som om der hos nogle er den holdning, at det ene udelukker
det andet. MEN nu er det jo ikke sådan at hvis man f.eks. abonnere på
fisketips.dk, så dør denne gruppe. Det er jo altså muligt at følge med begge
steder.

/Martin
- som fik lidt luft, ikke abonnerer på fisketips.dk og heller ikke helt
forstår hvorfor man skal være medlem for at kunne læse på sitet.