Hvilken ormekur ?
Fra : hans hansen

Dato : 14-09-02 12:02

Hejsa.

Så er det tid til ormekur.
Vi kom lige til at snakke om hvilken ormekur der er bedst. Vi har tidligere
brugt flydende panacur, men vil gerne prøve noget andet da det er en kamp at
få misserne til at sluge det flydende stads.
Hvilken en bruger I ?

Mvh. Stella & Uffe

Aloe Vera

www.enghavegaards.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 14-09-02 12:58

Jeg bruger Drotal vet. som er i pille form og fåes ved dyrlægen.
Men de udstedes efter kg. - så der skal man lige være opmærksom...

/ Inger Kaya

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-09-02 13:00

In article <3d8317b6$0$129$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, hans hansen
> [...]

> brugt flydende panacur, men vil gerne prøve noget andet da det er en kamp at
> få misserne til at sluge det flydende stads.

Ormekur er receptpligtigt nu, så mon ikke I får den, som jeres dyrlæge
synes er bedst?

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-09-02 15:47

Panacur fås også som tabletter, og det er meget lettere at få i misserne, da
de ikke smager af noget og kan blandes i foder. Flydende Panacur smager (og
lugter) noget så forfærdeligt.

Jeg har også prøvet det flydende til killinger, men opgav meget hurtigt.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats