HJÆLP TIL KØB AF MOTHERBOARD..
Fra : News \(TDC\)

Dato : 14-09-02 07:52

Hej med jer.

Jeg ved godt at der er mange indlæg omkring råd og vejledning i køb af
motherboards, men jeg håber aligevel at jeg kan lokke nogen af jer til at
komme med lidt positiv indflydelse på hvad man skal købe, der findes jo et
hav af forskellige mærke og modeler. Jeg sider med en AMD XP2100+ processor,
samt 2x256 ddr ram pc2100 (266) Hvad synes jeg skulle købe.?

På forhånd mange tak.!

Fra : John

Dato : 14-09-02 12:06

Der er sikkert mange ( inkl. jeg selv ) der vil hjælpe dig herinde i
gruppen, derfor vil det være en hjælp hvis du smider lidt oplysninger
omhandlende dine krav til subj. dermed mener jeg, har du brug for eks. RAID,
skal der være 3 - 4 RAM-sokler så du senere kan udvide, hvilke evner skal
AGP have ( kun 2d eller 3d spil ) hvad er prisloftet på boardet ? ...osv
.....osv !

Så kom venligst med mere info

John

Fra : News \(TDC\)

Dato : 14-09-02 14:53

Hej John...

Jamen jeg takker, jeg har ikke de store krav, dog ville det være foretrække
hvis boardet kørte ide 133. Raid skal jeg ikke bruge. Der må gerne være
onboard lyd, og der skal min. være 3*DDR ram sokler som skal køre med PC2100
ddr ram (266) og helst været udstyret med usb 2.0 Der er ikke nået prisloft,
vil bare have et godt og stabilt hurtigt board.

Fra : Kristian Espensen

Dato : 14-09-02 14:00

"News (TDC)" <philip@oncable.dk> wrote in message
> [...]
processor,
> samt 2x256 ddr ram pc2100 (266) Hvad synes jeg skulle købe.?

Asus: Kvalitet og ydelse, kompatibilitet, og overclockingspotential
KT333: Yder ligeså godt som KT400, men byder ikke på S-ATA, 1 Gbit/s LAN og
8x AGP ligesom KT400 så hvis du har brug det, skal du gå efter KT400.

Konklusion: Asus A7V333 eller A7V8X.

--
Med venlig hilsen Kristian