hp 895cxi og concorde c5 light dos
Fra : concorde

Dato : 14-09-02 08:03

Hej med jer!!

Er der nogle der kan fortælle mig hvordan man installere hp 895 cxi rigtigt
i concorde c5 light dos. Som den er installeret nu kan den godt skrive en
side ud af gangen,d.v.s hvis jeg skal udskrive en saldoballance,så skal jeg
gå ind og sige udskriv fra side 1 ,og hvis jeg vil have side 2 o.s.v skal
jeg manuelt gå ind og sige udskriv fra side 2.o.s.v,og ´det går jo ikke i
længden. ...............mvh Birgit

Fra : Jens U

Dato : 15-09-02 00:16

concorde <pris@fald.dk> skrev ...
> [...]
> jeg manuelt gå ind og sige udskriv fra side 2.o.s.v,og ´det går jo ikke i

Du skriver ikke hvilken OS du bruger, men det er vel en Win9X.
Har været ude for at HP 700 serien skulle have installeret en driver til dos
fra installations disketten, for at concorde og pcplus kunne printe rigtigt
ud.

Hvis det er selve concorde der er problemet kan jeg nok ikke hjælpe dig,
men det kunne da tyde på at der mangler en FF et sted i opsætningen.

--
Hilsen Jens
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X