FCK fodboldkamp i Parken med min 2-årige s~
Fra : Joachim Baltzer

Dato : 14-09-02 06:42

Hejsa,

Jeg er ved at arrangere en rigtig kvalitetsweekend. Vi flyver til København
(fra Aalborg) og skal opleve diverse ting i staden. En af mine venner har
inviteret os i Parken for at se FCK spille. Jeg har ikke været i Parken i de
sidste ti år og jeg har ikke set en superliga kamp live i lige så lang tid.

Mit spørgsmål er om det er uansvarligt/farligt at tage ham med i Parken? Er
de nogle "bøller"? Har andre forældre deres små børn med?

Jeg vil liiiige indskyde at det er for hans skyld, da fodbold ikke er min
primære interesse. Han elsker det og jeg tror at han vil sætte pris på den
oplevelse (hvis den vel og mærke er god).

/Joachim

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 14-09-02 06:57

Parken har en familietribune, og der ville jeg bestemt ikke være bange for
at tage min børn med på.

Prøv at se på www.fck.dk under familietribunen og se på www.parken.dk.

Rigtig god tur til København til dig og din søn.

Mange hilsner Dorthe

Fra : Joachim Baltzer

Dato : 14-09-02 08:08

Dorthe,

Tak for indlægget - det svarer fuldt ud på mine bekymringer/tanker.

/Joachim

Fra : Martin Bitten Lehman~

Dato : 15-09-02 10:14

Hej

Jeps, jeg er fuldkommen enig med Dorthe. Bare kom afsted. Det er nok i
virkeligheden mere uforsigtigt at tage ham med i BR... I parken ved du ret
nemt hvor han er..

Ha' en god tur,

martin

Fra : Inger Pedersen

Dato : 15-09-02 20:17

> [...]
> primære interesse. Han elsker det og jeg tror at han vil sætte pris på den
> oplevelse (hvis den vel og mærke er god).

Læste jeg rigtigt? TO år og ikke tolv?
Hilsen Inger