Fejl programmering af BIOS på asus a7v bun~
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-02 02:26

Hej

Jeg har forsøgt at flashe min bios på mit Asus A7V bundkort, uden held.
Efter mit forsøg, kan min maskine ikke starte op mere.
Efterfølgende har jeg fundet ud af at den bios jeg flashede med var til et
andet bundkort K7V (el. lign.).

Hvad gør jeg nu?
Er der nogen (gerne i nærheden af odense) der kan flashe min bios eller er
det noget man selv kan gøre.

Jeg har et Asus p2b bundkort. Kunne man måske skifte A7V bios'en over i p2b
bundkortet mens den er tændt og herefter flashe den??

Håber på nogle gode løsningsforslag...

På forhånd tak
Martin Larsen
e-mail: mjl@mjl.dk

Fra : Peter

Dato : 16-09-02 09:00

Sidder BIOS i det hele taget i sokkel? Hvis den gør det kan jeg måske hjælpe
dig hvis du villig til at sende BIOS kredsen + diskette med bin fil + et
lille beløb. Det kan du jo overveje hvis alt andet ikke lykkes.

/peter