Asus A7V
Fra : Martin Jakob Larsen

Dato : 14-09-02 01:44

Hej !

Jeg tror desværre jeg har et større problem.

Jeg har vha. aflash.exe updateret min bios til den nyeste.

Opdatering så ud til at forløbe problemfrit, men da jeg forsøger at
starte maskinen igen, er computeren ude af stand til at starte op.

Jeg er bange for at jeg behøver en ny bios, eller en der kan
omprogrammere min bios ??

Jeg har i min kariere opdateret mange bios'er med stor succes, men
denne gang skulle det åbenbart ikke være.

Er der nogen der har nogle løsningsforslag, kan der være andet galt??

Mvh.
Martin Larsen
e-mail: mjl@mjl.dk

Fra : Olsen

Dato : 14-09-02 08:38

"Martin Jakob Larsen" <mjl@mjl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>

> Jeg har i min kariere opdateret mange bios'er med stor succes, men
> denne gang skulle det åbenbart ikke være.

Hvad var problemet med pc'en inden du opdaterede ?

Mange fejl fjernes typisk med nye drivere istedet for ny biosversion.