Hvordan får man afspillet to cener efter h~
Fra : Jacky Hansen

Dato : 21-02-01 23:53

Hej NG !!!

Jeg er som så mange andre ved at lære mig selv flash at kende, men jeg er
stødt på et lille problem som jeg håber en eller anden kan hjælpe mig med.

Jeg er ved at lave en hjemmeside udelukkende i flash, og i venstre side,
sidder alle menuknapperne, og når man så trykker på en knap, åbner den en ny
scene hvor teksten toner frem. Så er det at jeg godt vil lave det sådan, at
når man så trykker på en anden knap, at så toner siden ud igen (har jeg
gjort ved at lave en ny scene, i reverce), men derefter skal der så åbnes en
tredie scene med det indhold som den nye knap har.

Jeg troede at jeg kunne gøre det ved at tildele knappen en Action som ser
sådan her ud:

on (release) {
gotoAndPlay ("wbag", "1"); ("support", "1");
}

men det der sker er at den afspilder scene "wbag" og derefter hopper videre
frem til den scene som er næste scene i forhold til hvor jeg står.

Jeg ved ikke om i forstår hvad jeg mener, men det håber jeg.

Al hjælp er meget velkommen
På forhånd tak
Jacky Hansen

Fra : MTPO

Dato : 22-02-01 18:58

I scene 2 når det er færdig med at tone ud, i sidste frame sætter du
akction goto til den tredie scene og Play eller Stop.

--
Hilsner
MTPO