Drev ikke åbne CD
Fra : Snip

Dato : 13-09-02 22:21

Jeg har brændt et par programmer ned på en CD-RW. Både min egen og min
gamle mors (gamle) computer kan åbne CD-en.

Men en enkel computer med et Mitsumi-drev kan ikke åbne den, men ex
andre.

Nogen specielle forslag?

Kan jeg brænde en speciel fil ned på CD-en så det gør det nemmere at
åbne den?

--
Hilsen fra Snip

snip@post8.tele.dk

Fra : K E Nielsen

Dato : 13-09-02 22:25

Nogle ældre CD-Drev kan ikke læse CD-RW'er.

Fra : Martin S.

Dato : 13-09-02 22:27

"Snip" <snip@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre.
>
> Nogen specielle forslag?
>
> Kan jeg brænde en speciel fil ned på CD-en så det gør det nemmere at

Nogle gange kan det hjælpe at vælge "close Disc" i forbindelse med brænding

mvh. Martin S.

Fra : Madsen

Dato : 13-09-02 22:29

Snip skrev:

> [...]
> min gamle mors (gamle) computer kan åbne CD-en.
>
> Men en enkel computer med et Mitsumi-drev kan ikke åbne den, men

Mitsumi-drevet er sikkert ikke et multiread-drev og kan derfor
ikke læse RW'er.

Xfut: news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom
Dette indlæg og svar til det vil havne i ovenstående gruppe.

Madsen.