Kunstmaler søger maler til at danne gruppe
Fra : Herbert Preikschat

Dato : 13-09-02 20:58

Jeg er kunstmaler og søger ligesindede til at danne gruppe med.

se min hjemmeside http://home.worldonline.dk/~hfp/index_menu.htm

Fra : Angelbo

Dato : 13-09-02 21:51

"Herbert Preikschat" <Herbert.Preikschat@image.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er kunstmaler og søger ligesindede til at danne gruppe med.
>
> se min hjemmeside http://home.worldonline.dk/~hfp/index_menu.htm

Hej

Jeg har forsøgt, at komme ind på din hjemmeside, men den virker ikke. Er du
sikker på, at linket er rigtigt?

Lisbeth

Fra : Lone

Dato : 19-09-02 08:53

Hej, jeg gik direkte ind på linket og havde ingen problemer...

Herbert, hvilken gruppe er det du gerne vil danne?

Se mit spørgsmål længere ned i Nyhedsgruppen anno 27.08.02...

KH Lone.

Fra : kunstmaler

Dato : 28-10-03 23:20

Jesper Schytt: