MySQL > InnoDB
Fra : hojgaard

Dato : 13-09-02 17:01

Hvordan jeg kan få sat min MySQL MAX v.4 op til at køre InnoDB?

Jeg har oprettet 'c:\my.cnf' filen, og afkommenteret afsnittet med
InnoDB.
Hvad skal der mere gøres for at få oprettet en database med tabeller af
den type?

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 13-09-02 17:06

>Hvad skal der mere gøres for at få oprettet en database med tabeller af
> den type?

Hejsa

Min inf fil ser således ud:
[mysqld]
innodb_data_file_path = ibdata1:10M:autoextend
set-variable = innodb_buffer_pool_size=70M
set-variable = innodb_additional_mem_pool_size=10M
set-variable = innodb_log_file_size=20M
set-variable = innodb_log_buffer_size=8M
innodb_flush_log_at_trx_commit=1

[WinMySQLAdmin]
Server=C:/mysql/bin/mysqld-max.exe

For at lave eb tabel af typen Innodb skriver du:
CREATE TABLE navn(egenskaber for tabellen) type=innodb;

MVH
Lasse Kjærsgaard

---