Hjemmelavet Kabinet
Fra : Peter Lærke

Dato : 13-09-02 16:12

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe at spørge om dette

Jeg tænker på at lave mit eget kabinet i træ

Er der nogle der kender en side hvor der er en guide til dette eller nogen
der viser sit eget hjemmelavede kabinet frem ?

Fra : AK

Dato : 14-09-02 08:09

på dette link er der lidt af hvert
http://www.moddingzone.com/gallery/

Fra : Leony

Dato : 14-09-02 14:10

"Peter Lærke" <pln@pln.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker på at lave mit eget kabinet i træ
> Er der nogle der kender en side hvor der er en guide til dette eller nogen
> der viser sit eget hjemmelavede kabinet frem ?

Fandt denne ved at søge på Google (wooden computer case, ca 189000 hits):
http://www.d0rk.com/case/
Interessant lille projekt.
Måske kan du bruge nogle af de andre links også.
Ellers så prøv galleriet på Virtual-hideout.net

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Thomas

Dato : 14-09-02 14:21

> [...]
>
> Er der nogle der kender en side hvor der er en guide til dette eller nogen
> der viser sit eget hjemmelavede kabinet frem ?

Jeg har bygget 2 i træ efterhånden.

Bruger generelt MDF plader med 10mm tykkelse som plader i systemet.
lav det så du kun får indvendig skruehuller , det er pænest.

Det er til at gå til at lave det i træ, men det er altså ikek helt nemt.

VEnligst

Thomas

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 14-09-02 16:22

> [...]
>
> Er der nogle der kender en side hvor der er en guide til dette eller nogen
> der viser sit eget hjemmelavede kabinet frem ?

Der er en møbelsnedker der laver nogle spændende kabinetter (incl. div.
guider) hér:
http://www.lirecases.dk/

Der er noget god inspiration, og det er på dansk.
Bla. a. viser han hvordan man beklæder skærm (!) og drev med finér, så de
matcher kabinettet.

Venlig hilsen
Henrik