Fedene kattemad
Fra : elisa buchardt

Dato : 13-09-02 12:41

Er der nogle af jer der kender noget mad som feder mere end killingefoder.
Jeg har en russer på 1½ år som lever af Hill's P/D og Specific FPD hun
får også kylling og lakseolie, men det bider ikke på hende. Hun har
altid været ret slank, og nu efter en hård løbetid, er hun faktisk for
tynd.
Håber der er nogen som har et godt tip!
V.H.
E.B.

Fra : Denise

Dato : 13-09-02 12:42

Hej
Du kan hos dyrlægen få A/D som man bl.a. plejer at give til katte der skal
komme lidt til hægterne efter sygdom.
Om det feder mere end killingefoder ved jeg ikke.
Hilsen Denise

Fra : elisa buchardt

Dato : 13-09-02 13:16

> [...]
> komme lidt til hægterne efter sygdom.
> Om det feder mere end killingefoder ved jeg ikke.

Hej Denise,
Tak for dit svar.Hun får allerede A/D en gang om dagen. Det feder ikke
mere end killingemad, og man skal passe på, ikke at give for meget, da
det er meget kraftigt og kan give dårlig mave...
/E.B.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-09-02 13:32

elisa buchardt <elisa_buchardt@yahoo.com> skrev i en
> [...]
> får også kylling og lakseolie, men det bider ikke på hende. Hun har
> altid været ret slank, og nu efter en hård løbetid, er hun faktisk for

Hej Elisa

Royal Canin Sensitive fodrede jeg med en overgang, hvilket desværre
resulterede i en solid overvægt hos mine katte!! Nu var de ikke for tynde i
forvejen, men
måske kan det hjælpe din kat til at få lidt mere sul på sidebenene?

mvh Eva