Fire Wire +WinWP
Fra : Steen Wrem

Dato : 13-09-02 00:33

Har lige købt et plug ind card (PCI 32bit 1394 Fire Wire host adapter board
fra Sunix), men jeg kan ikke installere det i win XP. Når jeg starter op
finder det kortet med de samme, men når jeg så fortsætter kommer winWP op
med at der skete en fejl og at det ikke kan installeres.
Er der et klogt hoved her som kan hjælpe??

hilsen Steen

Fra : David Christiansen

Dato : 14-09-02 09:32

"Steen Wrem" <steen.wrem@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at der skete en fejl og at det ikke kan installeres.
> Er der et klogt hoved her som kan hjælpe??

Prøv at sætte det i en anden PCI port, det kan meget nemt være en IRQ
konflikt

Mvh
David

Fra : Steen Wrem

Dato : 15-09-02 19:17

Jo det er måske rigtigt, men jeg har prøvet at sætte den i en anden PCI port
og det hjalp ikke?
hilsen Steen

Fra : David Christiansen

Dato : 16-09-02 14:35

Hmm, og du er logget ind som administrator?

Mvh
David

Fra : Steen Wrem

Dato : 16-09-02 21:37