hvor er det bare dumt. :-((((((
Fra : lisbeth henriksen

Dato : 13-09-02 09:23

Hej alle.

jeg skrev tidligere mht. at have huskatte med på udstilling og jeg havde
selv tilmeldt 2 huskattekuld her til den 29 september.
Men men men nu er det sådan at der er nogle mennesker der har bestemt at
ved internationale udstillinger der kan man ikke udstille
huskattekuld..... undskyld mig men hvad fa.... tror de at de er ????? så
vidt jeg ved så er huskatte da ligeså gode som racekatte.... eller er
det bare mig der er tosset ????
Jeg mener bare at så længe at jeg er villig til at betale og overholde
de regler som der er forbundet med udstillingen så kan de sq da ikke
sige at det må jeg ikke fordi at det er huskatte.....
ØV ØV ØV ØV hvor er jeg bare skuffet og vred.

Knuzzer fra

Lisbeth,huskatte og racekatte.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-09-02 09:38

"lisbeth henriksen" <tahquamenons@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sige at det må jeg ikke fordi at det er huskatte.....
> ØV ØV ØV ØV hvor er jeg bare skuffet og vred.

Katte-Racisme!

Mvh Thomas

Fra : goofy

Dato : 13-09-02 09:54

Hej Lisbeth
> vidt jeg ved så er huskatte da ligeså gode som racekatte.... eller er
> det bare mig der er tosset ????
> Lisbeth,huskatte og racekatte.
Du er ikke tosset, de er nøjagtig lige så gode. Det må være Racekatten
udstilling du hentyder til, så jeg kan fortælle dig at vi kom heller ikke
med og vi har racekatte " Ocicatten", men så sparede vi jo også broafgiften.
Steen Vinbæk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 13-09-02 10:07

lisbeth henriksen skriver:

> [...]
> sige at det må jeg ikke fordi at det er huskatte.....
> ØV ØV ØV ØV hvor er jeg bare skuffet og vred.

Hej Lisbeth!
De skønne huskatte Fuffer, Fie, Emma, Mathilde, Kalle, Dvaske og Ada sidder
her på bordet og giver den udstilling en finger! (Nå ja, en klo i hvert fald
! )

Hilsen Dorthe ( - eller måske sidder de her bare fordi jeg ikke har fyldt
madskålen op??! )