Funktion kommentar i VC 7.0 .Net
Fra : Flare

Dato : 12-09-02 23:07

Hvordan laver men nemmest automatiserede funktionsbeskrivelser i VC 7.0.net
(C++)?

Jeg kan huske at jeg ofte brugte en Macro i 6.0 til at indsætte noget
ligneden:

//*********************
//* Parameter liste:
//* par1: int bla
//* ETC
********************

Er det indbygget i .Net? Eller skal jeg have et ekstern modul? Og i så fald
hvor? (helst gratis)

Mvh
Anders

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 13-09-02 16:49

Hej,

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan laver men nemmest automatiserede funktionsbeskrivelser i VC
7.0.net
> (C++)?

Jeg er endnu ikke kommet til 7'eren, men...

> Er det indbygget i .Net? Eller skal jeg have et ekstern modul? Og i så
fald
> hvor? (helst gratis)

Prøv at kigge på http://www.doxygen.org/. Det er et tool alá JavaDoc, der
laver fx HTML-dokumentation, og er ret udbredt. Jeg har selv haft ret meget
glæde af det.

mvh.
Martin M. Pedersen