Barnedåb på Frederiksberg - gildesal/fests~
Fra : ole alm

Dato : 12-09-02 20:42

Hejsa

Vores lille datter skal døbes og vi vil gerne feste dette sammen med 50 stk.
familie og venner. Men vi har svært ved at være så mange i vores lejlighed -
er der nogen der kender et godt sted på frederiksberg, hvor det er muligt at
leje en gildesal/festsal uden samtidigt at skulle købe mad til 500-1000 pr.
kurvert?!

mvh Ole

Fra : Stine

Dato : 12-09-02 20:59

"ole alm" <ole.alm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> leje en gildesal/festsal uden samtidigt at skulle købe mad til 500-1000

Der ligger en bygning på hjørnet af Smallegade/Solvej - ved ikke hvad det er
for noget, men jeg har været til fødselsdag der et par gange. Der er ikke
krav om mad!

Ved desværre ikke hvad det hedder, men det må vel være muligt at finde ud
af, hvem der har det. Rigelig plads til 50 mennesker.

/Stine

Fra : N I E L S

Dato : 25-09-02 00:21

> [...]

> leje en gildesal/festsal uden samtidigt at skulle købe mad til 500-1000

Der ligger nogle lokaler på Peter Bangsvej ved "Sløjfen". Måske der.
Ellers Lindekroen på Roskildevej (ved TP musik).

N I E L S