sisal
Fra : Martin Hughes

Dato : 12-09-02 18:39

hej med jer!
Vi har planer om et projekt: at bygge et sekskantet kattetræ/tårn, og det
vil vi beklæde med sisalmåtte/tæppe. Kan man købe det hos en
tæppeforhandler, og ved I tilfældigvis, hvor meget det koster? Jeg så sådan
nogle tårne på katteudstillingen i Ribe, men kan ikke huske adressen på
deres hjemmeside.

Mvh Kari

Fra : LAJ

Dato : 12-09-02 19:06

"Martin Hughes" <Martin_b_hughes@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
Jeg så sådan
> nogle tårne på katteudstillingen i Ribe, men kan ikke huske adressen på
> deres hjemmeside.
>
> Mvh Kari

Hej Kari
Deres hjemmeside er www.cat-walk.org. Håber du finder hvad du søger.
Hilsen Lerke

Fra : Martin Hughes

Dato : 13-09-02 05:34

"LAJ" <postbesvaresej@hotmail.com> wrote in message

> "Martin Hughes" <Martin_b_hughes@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hej Lerke
Det var lige præcis den side. Mange tak

Mvh Kari

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 13-09-02 07:32

"Martin Hughes" <Martin_b_hughes@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
sådan
> nogle tårne på katteudstillingen i Ribe, men kan ikke huske adressen på

Vi købte en stor rest sisal for 100 kr hos en tæppehandler - der var nok til
et gulv-til-loft-træ + formentlig 1-2 mere (forærede resterne til Kattens
Værn Aalborg, da nogle søde mennesker bygger klatretræer til misserne på
stedet).
-Gitte

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-09-02 11:12

Hej Kari,

vi har købt tæpperester til kradsetræet hos vores lokale tæppemand og
betalt 20-50 kr for stykker på 2-3 kvm. Man får det billigt hvis man kan
nøjes med en f.eks. 50 cm bred strimmel, det er tit de rester der er
svære at komme af med. Sisaltæppe kan nemt slås på med en sømpistol
eller hæftepistol, i hvert fald hvis I bygger tårnet af f.eks.
spånplade.

/Pernille

Fra : Kari Eiffert

Dato : 14-09-02 12:31

Hej allesammen

Mange tak for alle svarene, dem kunne jeg bestemt bruge. På mandag prøver vi
lige at undersøge det. Nu ved vi jo hvor vi skal starte

Mvh Kari