Telefon til Pc
Fra : SKirk

Dato : 12-09-02 18:51

Hvis jeg nu vil slå min telefon til min computer så jeg fx kan optage det
der bliver afspillet i telefonen og afspille lyde til den hvad udstyr skal
jeg så bruge ?

Fra : Ole Stigaard

Dato : 12-09-02 19:47

"SKirk" <aeg@ag.com> skrev i en meddelelse news:3d80d41c$0$27645$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis jeg nu vil slå min telefon til min computer så jeg fx kan optage det
> der bliver afspillet i telefonen og afspille lyde til den hvad udstyr skal
> jeg så bruge ?

* Den nemme (men begrænset optagekvalitet): et voice-modem
Der findes software (share- / free-) som er specielt beregnet til det. En søgning på tucows burde føre noget godt med sig.

* Den "prof": en telefonhybrid (som dem de bruger på radioen) og så optage via dit lydkort.
De fleste lydkort klarer at optage i "bloadcast"-kvalitet, så ved denne løsning henter du en væsentlig bedre lyd på optagelsen.

Jeg går ud fra, at du allerede har et modem, og da en hybrid koster penge (som i kr.XX.XXX,- +moms) vil jeg klart anbefale den
første løsning.

Held og lykke med projektet!

--
Mvh Ole S

Fra : Ole Stigaard

Dato : 13-09-02 10:04

"Ole Stigaard" <stigardNOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse news:alqne5$5c1$1@dknews.tiscali.dk...
> [...]
> De fleste lydkort klarer at optage i "bloadcast"-kvalitet, så ved denne løsning henter du en væsentlig bedre lyd på optagelsen.
Skulle selvfølgelig hedde "broadcast"-kvalitet.

--
Ole S

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 19:54

SKirk wrote:
> Hvis jeg nu vil slå min telefon til min computer så jeg fx kan
> optage det der bliver afspillet i telefonen og afspille lyde til den
> hvad udstyr skal jeg så bruge ?

Det er ulovligt, med mindre du fortæller folk at de bliver optaget.

Prøv også her:

-Sune

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-09-02 19:55

"Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> wrote in message

> Det er ulovligt, med mindre du fortæller folk at de bliver optaget.

Øhh nej,, mener bare den ene part i samtalen er vidende omkring dette... Og
det er der jo.. Manden selv, der optager...

Din chef, må ikke optage dine samtaler, uden at du, eller den du taler om
kender til optagelserne....

Fra : JAM

Dato : 12-09-02 21:13

> Det er ulovligt, med mindre du fortæller folk at de bliver optaget.

Nej, så længe du selv er part må du optage lige så tosset du vil. Andre
mennesker må du derimod ikke optage uden deres vidende.

Mvh
Jakob