Driver til grafikkort
Fra : Kyllerylle

Dato : 12-09-02 17:03

Hej, ved ikke om det er den rigtige nyhedsgruppe, men jeg har ledt forgæves
efter en grafikkortsdriver til et Nitro-Dvd grafikkort fra STB til WindowsXP
, er der nogen der har et godt forslag til hvor jeg kan finde en sådan ?

mvh.
Peter

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-09-02 17:49

Kyllerylle skrev bl.a.:

> Hej, ved ikke om det er den rigtige nyhedsgruppe,

Den her var nok lidt tættere på news:dk.edb.hardware.grafikkort
Se evt mere om nyhedsgrupperne på http://usenet.dk/

> men jeg har ledt
> forgæves efter en grafikkortsdriver til et Nitro-Dvd grafikkort fra
> STB til WindowsXP , er der nogen der har et godt forslag til hvor jeg
> kan finde en sådan ?

Det kort er vist ikke helt nyt mere. Jeg er bange for at STB aldrig lavede
en driver til det, som virker under Win2000/XP. I mellemtiden er STB vist
også lukket....

Du må nok ud og kikke efter et nyt kort :-/

--
Lars

Outlook Express uden OE-QuoteFix? Nej tak!
Hent nyeste version her: http://flash.to/oe-quotefix