[ECMA script]submit af form så det
Fra : Kim Schulz

Dato : 12-09-02 14:27

hejsa
jeg sidder og arbejder på en side for svagt seende og blinde, og i den
forbindelse er jeg stødt ind i et problem.

Jeg har en form som jeg gerne vil have submittet vha et link.
Derfor har jeg følgende:
<script language="JavaScript">
function onSubmit()
{
document.form_bestil.start.value = "submit";
document.form_bestil.submit();
}
</script>

og linket indeholder så:
<a class=button href="" onClick="javascript:onSubmit();return(false);">
Bestil</a>

Men når jeg trykker på knappen i lynx så hopper den bare op til toppen
af siden og submitter ikke som den skal.
Det er vigtigt at det virker i lynx (blinde benytter meget denne) og det
er derfor vigtigt at jeg finder en løsning på dette.

Nogen der har en ide?

--
Kim Schulz - Freelance Development | Things are not always what they
Email : kim @ schulz.dk | seem. -- Phaedrus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-09-02 17:27

Jeg tror ikke du kan kalde funktionen for onSubmit da der findes en
event som hedder det samme.
Derudover kan jeg ikke lige se hvad du vil bruge scriptet til. At
sætte værdien på feltet "start" til "submit" kan du jo bare gøre fra
starten og så er der kun en simpel submit tilbage.