Shape Hints
Fra : PUK

Dato : 12-09-02 10:36

Hej

Jeg vil vha. Shape Hints få mit navn til at ændre sig til et andet ord. Nu
er jeg nybegynder i Flash, og vil derfor høre, hvordan man gør det. Jeg ved,
hvad Shape Hints er, men når jeg nu arbejder med flere bogstaver, skal jeg
så lægge dem i hvert sit lag?

Hilsen Dorte

Fra : Bo Dudek

Dato : 12-09-02 17:03

> [...]
>hvad Shape Hints er, men når jeg nu arbejder med flere bogstaver, skal jeg

vi snupper et eksempel:

D -> F
O -> L
R -> A
T -> S
H -> H
E -> 5

hvis D skal blive til F, O til L osv skal de ligger i hvert deres lag
som en almindelig shape tween med shape hints.. men hvis DORTHE skal
blive til FLASH5 skal det hele bare ligge i samme lag - men kan stadig
laves med shape hints..

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk