MAJOR BUG i PHP 4.2.3
Fra : Anders Pier

Dato : 12-09-02 00:06

Hej.

Hvis I har installeret PHP 4.2.3 på enten Linux eller Wintendo - så HUSK
lige at lade være med at loade/anvende MBSTRING extension - begrundelse
herfor:

Hvis man laver en form, som POSTER en variabel som array (det er KUN med
POST array variable, som er problemet) - så HAPSER den de 4 første tegn i
alle records'ene i array'et.

Ville bare lige gøre opmærksom på denne bug.

Eks. hvis i har nogle scripts (e.g. phpMyAdmin - fejler OGSÅ herunder) som
har en form med et tekstfelt.
Dette tekstfelt så bliver postet i form af et array (kan ses hvis
name=variabel[]) så er fanden løs.........

Anyways, ville bare lige spare andre folk for lodt tid, på den konto.

* Det er en KENDT bug på bugs.php.net - jeg kæmpede med den LÆNGE, før jeg
fandt ud af det var den som drillede mig.

Anders Pier

Mail: anders@pier.dk