Fluefiskeri i lillebælt ?????
Fra : Jens Susanne

Dato : 11-09-02 23:28

Hejsa Alle sammen
Er der nogen der kender nogle gode steder at fiske med flue i lillebælt fra
kyst ???
Det må gerne være i nærheden af den gamle lillebælt's bro på fyn siden.

På forhånd tak.

Fra : Kjeld Fangel Peterse~

Dato : 13-09-02 07:32

Hej !!

Hvis du tager med i gamborg fjord er der gode muligheder, isært på fjordens sydside er der et
langt stykke på 2-3 km som går ud til enden af fjorden, som jeg fisker tit på med gode fangster.
Tag ikke fejl af at bunden ser lidt kedlig ud nogle steder, for der er gode huller ude på 2-3 meter
vand hvor fisken opholder sig. Dog er det et must med vaders.
På sydsiden ved fjordens udmunding er der et langt rev som er et besøg vær.

Kjeld