Kodek Trøb
Fra : Roger

Dato : 11-09-02 21:03

Jeg har tøbbel med noen filmer på min pc. De gjelder avi filer Etc Etc.Jeg
bruker Power Dvd. Elecard Mmpeg2. Radlaight Se. Windows Media Player. Disse
fungerer greit på noen filmer, men ikke på alle. Så må jeg installere en Div
X Player, for å spille di filmene di overnemte ikke greier.Da kommer det
pussige nå fungerer ikke noen av di andre filmene di virker ikke før jeg
avinstallerer Div X spilleren
Jeg kjører med OS XP Pro.Noen som kan ha noen formening på hva dette kan
være

--
\\ ! //
(@) (@)

Mvh Roger

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 23:38

Roger wrote:
> [...]
> filmene di virker ikke før jeg avinstallerer Div X spilleren
> Jeg kjører med OS XP Pro.Noen som kan ha noen formening på hva dette

Prøv at hente Nimo's Codec Pack. Har ikke URL ved hånden, men du burde
kunne greie det med en søgemaskine.

-Sune

Fra : Roger

Dato : 13-09-02 14:31

> Prøv at hente Nimo's Codec Pack. Har ikke URL ved hånden, men du burde
> kunne greie det med en søgemaskine.
>
> -Sune

Det fungerer kjempe flott takker

Fra : Sune Mika Salminen