Inner join
Fra : Carsten Pinderup

Dato : 11-09-02 20:45

Hej NG

Ja så er den galt igen....

Er der nogle der kan forklare mig hvordan man bruger inner join mellem to
tabeller i samme DB i access.

Jeg har en tabel_1 med brugeroplysninger fx brugerID,brugernavn og en anden
tabel_2 med brugerID og dato

Det jeg vil er så at lave en statistikside hvor der står brugernavn og dato
for brug af siden samt antal gange. Først må jeg altså samle oplysningerne
fra tabellerne - hvordan ? - har i en god side at læse om inner join.

mvh Carsten Pinderup

Fra : Carsten Pinderup

Dato : 11-09-02 20:58

Hmm.. Jeg har lige fundet ud af at Access giver mulighed for at vise sql
sætningen på mit problem. Så det... det er bare dejlig.

mvh Carsten

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 12-09-02 20:17

> Er der nogle der kan forklare mig hvordan man bruger inner join mellem to
> tabeller i samme DB i access.

I det tilfælde at du gerne vil læse lidt mere om hvordan Inner Joins
fungerer:
http://www.improve.dk/content/articles/item.aspx?ArticleID=23.

Mvh Mark

---
Postet via www.improve.dk

Fra : Carsten Pinderup

Dato : 16-09-02 12:56

> I det tilfælde at du gerne vil læse lidt mere om hvordan Inner Joins
> fungerer:

tak mark

mvh Carsten