Honda CR ceet 125 91/92
Fra : ZzorozZ

Dato : 11-09-02 19:45

Jeg har en Crossmaskine: Honda CR ceet 125 fra 91/92
Det er svært at få reservedele til en maskine som den her, mest fordi
den er så gammel.
Men hvis der er nogle som kender et sted hvor man kan få reservedele til
sådan en maskine, så lad mig lige høre fra dig.

[ZzorozZ]

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Hansen

Dato : 12-09-02 13:39

> [...]
> Men hvis der er nogle som kender et sted hvor man kan få reservedele til
> sådan en maskine, så lad mig lige høre fra dig.

Prøv at spørge i dk.fritid.motorcykel