Asus k7v og 512mb ram
Fra : Michael M Nielsen

Dato : 11-09-02 18:33

Hej
Jeg har et problem, jeg vil høre om I kender løsningen på

Jeg har et asus k7v bundkort der kører med 1 512mb klods. Den kører kun
ordentlig når der er en klods mere i. Når den kører med kun 512 mb fryser
maskinen på forskellige tidspunkter, lige fra ved opstart til når jeg kører
forskellige programmer.

Der er ikke problemer med bundkortet, det kører fint med alle andre ram
klodser.

Hvad er der galt? Hvordan løser jeg det? Udover at køre med 2 klodser

Mvh
Michael

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 11-09-02 19:14

> Når den kører med kun 512 mb fryser
> maskinen på forskellige tidspunkter, lige fra ved opstart til når jeg
kører
> forskellige programmer.

Samme problem har jeg på samme mbo, jeg kører dog både med en 512 klod og en
128. Kørte fint uden den anden

---
MMJ
In order to create - You most destroy!

Fra : Michael M Nielsen

Dato : 11-09-02 20:03

Morten M. Jørgensen wrote:

> Samme problem har jeg på samme mbo, jeg kører dog både med en 512
> klod og en 128. Kørte fint uden den anden
>
> ---
> MMJ
> In order to create - You most destroy!

Din 128 kørte fint uden din 512 eller? Jeg er ikke helt sikker på jeg
forstår dit svar

-Michael

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 12-09-02 05:17

> Din 128 kørte fint uden din 512 eller? Jeg er ikke helt sikker på jeg
> forstår dit svar

Hmm en lille tve-tydighed, men ja du har ret. Som du sikkert tænker på at
fortælle mig så er det jo nok min 512 det er galt med, jeg har selv samme
begrunede mistanke. Jeg skal dog prøve at kun med 512 blokkken, da en
bekendt fortalte mig at det tit gav problmer ved at køre med to vidt
forskellige klodser!

Fra : BorreBoy

Dato : 12-09-02 08:08

"Michael M Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> klodser.
>
> Hvad er der galt? Hvordan løser jeg det? Udover at køre med 2 klodser

Jeg har intet problem med én 512MB PQI klods.

/Thomas.

Fra : Michael M Nielsen

Dato : 12-09-02 09:29

BorreBoy wrote:
> "Michael M Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:alnunh$al2$1@sunsite.dk...

> Jeg har intet problem med én 512MB PQI klods.
>

> /Thomas.

Det er sådan en klods der er i faktisk.
Jeg har selv haft sådan et bundkort med sådan en klods og havde ingen
problemer - men min kammerat har probler nu

-Michael