Philips toUcam pro
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-09-02 18:23

Hej

Nu har jeg haft dette kamera i over 1 år..

Men har stadig ikke kunne få foto knappen til at fungere

Altså den knap der sidder oppe ved den røde "optage" lampe..

Jeg har XP

Indstalleret alle drivere osv.. Har også denne toUcam agent, eller hvad det
er kørende...

Den virker heller ikke under Twain program...

Nogen der ved hvordan man for den til at virke?

Fra : Morten

Dato : 11-09-02 23:51

> [...]
> er kørende...
>
> Den virker heller ikke under Twain program...
>
> Nogen der ved hvordan man for den til at virke?

Det er fordi twain driveren ikke virker under XP.
(knappen er afhængig af twain)

Hold øje med nye drivere på
http://www.pc-cameras.philips.com/index_drivers.html
Hvis du har den originale driver, så prøv 1.3'eren.

- Morten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-09-02 17:50

"Morten" <mortrr@liamtoh.com> wrote in message
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> (knappen er afhængig af twain)

Okay,

> Hold øje med nye drivere på
> http://www.pc-cameras.philips.com/index_drivers.html
> Hvis du har den originale driver, så prøv 1.3'eren.

Øhh, jeg skrev jeg havde de nyeste drivere

Der er brugt orginal cd, plus web update´en.. Kender godt siden.... Men der
er entet nyt under solen... Når man downloader den der er fra juni, som jeg
har brugt ved nyinstall under XP,, var det drive packet 1.10 den downloadede
fra nettet.. Det er det også nu, da jeg prøvede...

Men knappen virker (stadig) IKKE, under twain

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-09-02 18:21

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> crashed Echelon
writing news:3d80c59e$0$87310$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> juni, som jeg har brugt ved nyinstall under XP,, var det drive packet
> 1.10 den downloadede fra nettet.. Det er det også nu, da jeg

Hmm, nu skriver du selv at den stadig henter ver. 1.10, som du selv kan se
på philips' site så er det ver. 1.30 der ligger der.

Så mon ikke det hjælper at hente webupdateren fra hjemmesiden og køre den.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-09-02 18:45

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message

> Hmm, nu skriver du selv at den stadig henter ver. 1.10, som du selv kan se
> på philips' site så er det ver. 1.30 der ligger der.
>
> Så mon ikke det hjælper at hente webupdateren fra hjemmesiden og køre den.

Ihhhhhhhhhhh altså

Der står webupdate 1,3

Men når den tjekker nyeste drivere på nettet,, er det stadig version 1.10.
Sikkert ikke noget med det 1.3 der står på hjemmesiden.. Men bare versionen
på installationens programmet.

Se selv i news:dk.binaer

Hvis der står noget andet i jeres, når i prøver at update,, så vil jeg da
meget gerne vide det.....

Men knappen har altså aldig virket...

Da jeg kørte test af XP, build 2605 vistnok.. Kunne den sagtens installere
fra medfølgende CD.. og det hele virkede... Men knappen har som sagt aldrig
virket.