Shannon fly dressing
Fra : Lars Würtz Hammer

Dato : 21-02-01 20:03

Hej jeg alle sammen

Der skulle ikke være nogle af jer, der ligger inde med et telefon nummer til
Shannon fly dressing !!

Er der ikke nogle her på Ng der har en masser gode mønstre til kystfluer,
eventualt med billeder til ??
jeg står at mangler kystfluer til min første forårs fiskeri på kysten ! men
jeg modtager gerne også fluer der er bedst senere på året

Knæk og bræk alle sammen.

Fra : Charley Braun

Dato : 22-02-01 09:40

Her du prøvet på hjemme siden ???