Hvordan ser jeg størrelsen på en slot 1 cp~
Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 11-09-02 14:26

Jeg sidder med en PIII 450 MHz cpu, hvor der på det sorte
plastic står 450/512/100/2,0V, men hver gang jeg jumper den
til 100 X 4,5 står computeren stille, og når jeg så genstarter den
skriver 300 MHz under opstart og går derefter ind i bios, hvor
den skriver, at mit system "hung during the last boot because of
improper cpu settings"
Kan jeg på andre måder tjekke om det nu også er en PIII 450 MHz

Bundkortet er et ASUS P3V4X, der er 64 MB PC100 ram, og
et 8 mb ATI AGP grafikkort

Mikael
mj@city.dk

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 11-09-02 16:03

Mikael Østergaard Jensen wrote:
> [...]
> improper cpu settings"
> Kan jeg på andre måder tjekke om det nu også er en PIII 450 MHz

Der skal stå et S-Spec nummer på den, det består af fem bogstaver
og/eller tal.
Find det, og kig derefter på;

http://support.intel.com/support/processors/sspec/p3p.htm

Der er et link "Go to Processor Spec Finder now" - der står alle S-Specs
for P3'ere.