Gør det selv
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-09-02 12:52

Hejsa.
Jeg er næsten færdig med min hjemmelavede hylde til udstillingsburet. Hylden
er rektangulær (nemmere end at lave hjørnehylde *s*) og med en krog i hvert
hjørne. Den skal så hænges op med en kæde (ja altså, 4 kæder) og jeg har
købt en forholdsvis tynd (men stærk) kæde for udseendets skyld. Kæderne skal
så sættes fast til buret med s-kroge.

Men - nu kan jeg ikke finde nogen s-kroge, der er tynde nok. Jeg har været i
flere byggemarkeder, en sy-forretning og Panduro hobby, men uden resultat.

Jeg synes da jeg har set sådan nogle tynde kroge på de færdiglavede
hjørnehylder, jeg har set på div. udstillinger. Er der nogen der har et bud
på, hvor jeg kan købe dem?

Mvh. Else.

Fra : nitsen

Dato : 11-09-02 15:30

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev

> Jeg synes da jeg har set sådan nogle tynde kroge på de færdiglavede
> hjørnehylder, jeg har set på div. udstillinger. Er der nogen der har et
bud
> på, hvor jeg kan købe dem?

Hejsa

Jeg ville også lige prøve en "rigtig" gardinforretning - måske Ikea (de har
jo så meget småpilleri) - måske et plantecenter (kroge til ampler må kunne
bruges - de bruger tit nogle små nogen til at sætte i hullerne i potterne
har jeg set) eller et Byggemarked

Kh

Anita og Agnes der snorker på sofa

Fra : Birgitte

Dato : 11-09-02 17:06

Jeg har købt mine i Bauhouse og Silvan byggemarkeder.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Lars Dahl

Dato : 11-09-02 18:57

> Men - nu kan jeg ikke finde nogen s-kroge, der er tynde nok. Jeg har været
> flere byggemarkeder, en sy-forretning og Panduro hobby, men uden resultat.

Hej Else.

I vores lokale Silvan koster 3mm s-kroge 5,95 pr. stk. Skal vi ha' 4 med på
onsdag??

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte